Raport: 1 tydzień wyzwania biegowego


Pierwszy tydzień już za mną. Był wprawdzie dosyć "rozstrzelony", nie miałam możliwości regularnych treningów i dni przerwy, akurat w tym tygodniu miałam wreszcie możliwość wyjazdu w odwiedziny do rodziców <3 Podróż w jedną stronę kosztuje mnie 8 godzin dlatego treningi wypadły tylko na wtorek i sobotę. Trzeci trening próbowałam wcisnąć na niedzielę, ewentualnie poniedziałek, ale pogoda nie pozwala. O ile jestem w stanie biegać w deszczu w mieście, to na wsi jest to dość problematyczne, bo zakopałabym się po kolana w błocie. Odrobię ten trening w jednym z kolejnych tygodni.
Widzę teraz, jak dużo spadła moja kondycja, nie jestem w stanie biegać tak szybko jak kiedyś (w pół godziny zwykle przebiegałam więcej niż 5 km, teraz brakuje mi jeszcze sił). A tutaj małe sprawozdania z biegów.

TRENING 1

Data: 25.10 (wtorek)
Godzina: 7.30 - 8.00
Czas: 32'
Dystans: 4 - 5 km 
Samopoczucie: 6/10

Pierwszy bieg, w którym nie musiałam przechodzić do marszu i wybiegałam ciągiem 30 minut (pomijając krótką przerwę na światłach). Pod koniec treningu zaczęłam odczuwać pewien dyskomfort w płucach, najpewniej związany z gorszą wydolnością, Jednak udało się dobiec spokojnie do domu, choć przyznam, że tylko czekałam, aż będę mogła już skończyć biec. Po treningu zrobiłam krótki streching.


TRENING 2

Data: 29.10 (sobota)
Godzina: 11.30 - 12.00
Czas: 30'
Dystans: 4.5 km
Samopoczucie 7/10

To był mój trening zdecydowanie! Dawno tak dobrze mi się nie biegało, może to przez to, że pierwszy raz od dawna biegałam po polnych ścieżkach we wsi, gdzie mieszkają rodzice. Mimo dość silnego wiatru, słoneczko ładnie świeciło i było super! Teren nieco zróżnicowany, musiałam skakać, żeby omijać kałuże błota i podbiegać na niewielkie wzniesienia, mimo wszystko, ten krajobraz widocznie dodał mi skrzydeł :) No i miałam zdecydowanie najlepszego towarzysza biegu:

1 komentarz:

  1. Wy biede in middel foar de behanneling fan de ferskate sûnens problemen, troch it brûken fan in drug dat is foarsjoen en nôt kin genezen de sykte folslein.

    Obat Epilepsi

    Obat Jantung Bocor Anak

    Obat Lipoma

    Obat Gerd

    OdpowiedzUsuń